top of page
Writer's pictureMelody Doctor of TCM

靚抽

靚抽

喂,今日唔係唔把握靚抽卦?


講咗九千次,講到口臭,要戴外科口罩,外科口罩要有認證,外層要防水、中層要隔微粒,最少要BFE95%或KF94以上,或者寫住PM2.5。

注意,濕咗或消毒重用,絕對會破壞口罩嘅濾過率,即是消完毒個口罩基本上廢咗。某議員鼓勵大家拎個口罩去蒸,無他嘅,本身個口罩濾過率都唔合格,拎去蒸完,一樣都係一個唔合格嘅口罩,起碼,口水味會減咗囉⋯

7少陣當幫忙,拜託,謠言滿天飛嘅網絡年代,唔好再增加垃圾資訊嘅流動喇,唉,一罩難求,我自己都缺貨,鬼咩,爛鬼醫生仔一名,係無牙力叫貨嘎喇,我頂多都係教人攝多塊消毒紗布隔下口水,勉強延長下個一次性口罩使用時數咋,唉,嗰日教書,學生都睇住我換咗兩塊tempo,講書講足兩個鐘,張紙巾係濕到淋⋯如有有感冒,半個鐘就好換塊紗布喇。當然,有錢有合格口罩有貨,梗係每幾個鐘換個新口罩啦。

😰睇住啲人搬去皇庭,雖然係可以為拆遷鋪路,而,藥商電話打極都唔通,我都好擔心疫情發展,希望他日我唔洗一個口罩用幾日😢,供貨盡快恢復正常啦,ebay都炒到成千蚊盒口罩,醫生仔人工唔高,買唔起口罩時會休診嘎喇。

期待疫苗早日出台,疫情早日散去。

2 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page