top of page
Writer's pictureMelody Doctor of TCM

口罩與酒精搓手液通告


有關口罩,今日收到通知,張外國單被取消了,所以我真係無辦法買到任何口罩了。

=====================

澳門人:請買衛生局口罩,我早兩日都去買咗自己嗰份,盒表面係無寫明濾過率幾多,唔同牌子有厚有薄,但都係三層外科口罩,表層係跣水嘅,政府都講明合格,請放心使用。

=====================

其他買唔倒口罩嘅人:唔好盲搶,盡量少出門己經可以,確實真係要出門,24層紗布口罩、綿口罩外包行山防水面巾,出門速去速回,再唔係,用膠樽DIY,唔好笑,膠面罩真係可以擋飛沫。以上係擋唔倒病毒,但正式有抵抗力嘅人,擋倒大量飛沫已經成功減少接觸病源了。

=====================

無顯示濾過率外科口罩一樣唔保證隔幾多病毒,而有認證濾過率嘅,隨住呼吸濕咗,濾過功能同樣減弱,再者,口罩屬於物理性阻隔,病毒照樣可以由口罩邊經呼吸進入體內。

所以,唔好再執著太多,少出門,勤洗手,唔用髒手接觸五官,手機、鞋底、外套盡量消毒。

飯聚絕對唔建議,除非你食嘢唔除口罩都食倒先去聚。簡單見面講兩句,大家都隔住口罩,無接觸,正常唔會相互傳染,唔洗過份憂慮。

=====================

有關酒精搓手液,朋友今日最新消息,酒精都被政府徵用,應該係留俾前線人士使用,所以買唔倒原料。

如果有朋友係做前線工作,每日接觸大量外來人士又無條件洗手嘅,私聊我,我分埋我僅有嘅俾你,要自備細樽分裝。

合規格有測試報告嘅酒精搓手液,暫時都無貨可供銷售,有貨再發文通知大家,感謝🙏

=====================

感謝關注!

13 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page