top of page
Writer's pictureMelody Doctor of TCM

雜病

雜病

迎接復常嘅日子,真係唔想寫COVID相關嘅文章,但我地嘅生活離不開COVID,COVID已經成為長久留存世上嘅病毒,會不斷變化,不斷更新,我地可以做嘅只能面對同克服,有事黎到就見招拆招。

雜病,開放復常後睇得最多就係雜病。未開放未有陽前基本門診都係傷科痛症多,唔洗解釋,從醫初起就係針對傷科痛症為主,熟人有傷有痛自然識約我;開放初陽期同初轉陰期就主力醫退燒、止咳、化痰;開放穩定期,常規傷科痛症病人回歸,其次最多就係雜病,暫時所見陽後不適有:失眠、頭痛、胸悶氣短、皮膚搔癢、頭暈、面癱、疲累、畏風、抑鬱焦慮等。

都係嗰句,信邊個就搵邊個醫,雜病中,面癱、疲累、畏風、胸悶算係比較易處理嘅症狀,涉及免疫系統同神經系統,治療就比較複雜,所需嘅治療時間亦相應增長。

好多時啲中醫醫案,僅作參考,嗰啲醫案話二十年失眠,針兩三次完全康復斷尾,就算係真都只係屬特例,唔係全球統一治療金標準,試過有焦慮抑鬱嘅病人同我講,針完灸飲埋中藥好咗好多,一年後先輕度復發,我都會視作病人心態好,依從性高,對針、藥嘅敏感度高,但唔會100%都係咁易醫,本身涉及呢兩個系統嘅疾病就係難治病。

亦有病人表示好擔心下一波COVID到來,歐陽醫生意見係既來之則安之,對未知嘅事作恐懼太無謂,因為COVID絕對可以對症治療,中藥有中藥嘅辦法,西藥亦有抗病毒專用藥,談及不治之症,係命運使然,人類醫學發展史上就係不斷搵方法減輕疾病帶黎嘅痛苦或傷害,即係盡力去做好要做嘅,與其擔憂,不如喺平靜嘅日子裏好好地過好每一日。


1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page