top of page
Writer's pictureMelody Doctor of TCM

保濕調養心得

空氣差,濕度變化大,私人保養分享~


對比圖:洗面後未搽嘢勁乾有紋VS瞓咗一晚長效滋潤8小時🌹🌹🌹


內在養陰是必須的,只要無大便水、爛、腹瀉、胃脹等問題,可以煲一系列滋潤湯水:如雪梨、羅漢果、沙參、麥冬、百合、玉竹、石斛、黑芝麻等等~當然我返工朝十晚八係無時間煲湯嘅,一般我係飲濃縮藥粉,一般用SF多。(湯水藥膳麻煩私聊,把脈四診先知你食乜,否則唔對人唔對證亦唔對症。)


營養就要增加與皮膚保濕有關,維他命C、E、A、硒酵母、芽類抗氧化劑、十字花科抗氧化劑、奧米加脂肪酸、蜂皇漿等等,我一直用NH醫學營養補充品,四年黎一直用。


外在護膚,有時間會敷面膜,但一般唔得閒嘅日子,我會用植物油加高效透明質酸+B5合用。

2016年左右只用透明質酸,好乾,就試下去幫襯醫美嘅水光針,只用基礎透明質酸,任何其他非身體物質嘅西藥添加劑一概不接受🙅🏻,安全至上,千八蚊只可以維持兩週,而且多用身體會排斥,所以後面為身體著想,將餘下療程轉做普通面部護理好了,試過先可以親身分享經驗唔老吹!

到2018年初全面轉用植物油,問題黎喇,一層油浮喺面唔吸入去,無辦法嗰街買到好嘅透明質酸,平嘅太差,貴嘅唔願試,直至2018年中周圍搵先搵倒Ardour嘅產品用,透明質酸係1XX仲有嘢送,另外面膜唔洗講,開架價買倒瑞士貨,亦係抵用到爆,依家已經唔洗去S記、B記去買開架面膜,更加唔會幫襯所謂明星效應,明星係扮靚專家無錯,但我自己都係專業做健康興趣做美容而且擁有一定化學知識,啲嘢得唔得安唔安全心裏有條數。


(點解咁乾?咁多紋?我係揀洗完面特登整啲表情紋出黎🤣,保濕完點整都無乾紋🤩🤩🤩)

(近排右邊面唔出鏡,唔小心整損咗一大撻)

(植物油我用英國NHR,自己上網訂,官網跟fedEx運返黎,一般運費要55磅至85磅)

(SF藥粉、NH營養品、Ardour產品都可以搵我,我有銷售點)

#乾燥#乾紋#保濕#中醫#濃縮中藥#New Health#Ardour



4 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page