top of page
Writer's pictureMelody Doctor of TCM

減肥與生酮飲食-附轉貼文

裝睡的人叫不醒⋯玩生酮嗰班會拎日本、台灣醫師嘅書,或者生酮有益嘅研究出黎寫文章,所以我只係勸一定要密切監測身體數據,尤其係血脂肝腎功能C反應蛋白等等。

門診減肥,我歐陽醫生嘅做法係:針灸同中藥調整體質平衡、營養醫學配合日常飲食、運動結合。缺一不可!

人體係整體,所以減肥都要整體,營養失衡整差咗身體,之後有排調⋯

所以門診搵我問減肥但講明唔調營養同唔做運動嗰啲,我都講明我愛莫能助。


http://hd.stheadline.com/life/living/20180822/358495/?fbclid=IwAR1pXa0KcxdSrDw-Tzs67-slP6unhyWUrljUSP8bHOaDGQglLR8cgejQ7sE


3 views0 comments

Recent Posts

See All

蛋白質

蛋白質嘅攝取係要按返個體需要,過多或過少都會對身體產生不利影響。過多-肝過份勞累,嚴重可引肝昏迷;過多-腎損害,文章內文有提及;過少-肌少症、疲倦等。 【蛋白危機】近幾年健身風氣盛行,不少人一有空檔就往健身房跑,更餐餐都吃雞胸肉,希望能練出健美線條。然而,過量攝取蛋白質有機...

Kommentare


bottom of page